Örnobet plus Emil = kärlek

Drar till Örnoboet nu över helgen så jag antar att det inte blir några mer inlägg fören på söndag.
Det kan väll bli skönt att bli av med mig ett tag ;) :P

Nej men seriöst det ska bli skönt att komma till örnboet och bara vara. Där ute är allt så skönt och inget annat existerar, fören man kommer hem på söndagen och måste ta itu med verkligheten.

Kommer även få träffa min älskling Emil, har inte hälsat på honom på ett tag . Han har dykit upp i mina drömmar ett par gånger nu så jag antar att han vill att jag ska hälsa på honom .

See you on sunday



Kommentarer
Postat av: Victoria

hahaha nej men det låter ju livsfarligt ju! jag med min höjdskräck skulle aldrig våga :p

2009-04-08 @ 22:16:49
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0