Tvilling

Man kan snacka om att jag är en äkta tvilling. Allt som sägs om tvillingar är inte sant men det mesta är fan läskigt sant.
Kolla inte det här liksom .
Bra egenskaper: anpasslig,tydlig, kommunikativ, nyfiken, intellektuell, charmig, underhållande, vitsig, äventyrlig, vänlig. Dåliga egenskaper: inbilsk, otålig, fåfäng, kritisk, för lekfull, skrytsam,komplicerad, ytlig,temperamentsfull.

Tvillingen ogillar regelbundna vanor och kräver omväxling. Rastlösheten kan utåt ge sken av lynnighet och ytlighet, men det är bara för att allt går så mycket snabbare för tvillingen, som i sin tur tycker att resten av världen rör sig sakta.
Tvillingen har troligen flera projekt, yrken eller kärleksaffärer på gång samtidigt.

I kusinens stjärnteckenbok så stod det om mig att jag tvillingen ofta pratar mycke och om ingeting till alla som orkar lyssna. Kan inte ha ett förhållande för att den är rädd för att bli instängd, behöver sin frihet så det är därför de flesta tvillingar är otrogna och inte binder sig till en man.
Kan mycket allmäna saker men kan ingeting på djupet -

Haha det stod också att tvillingar måste flytta på möbler hela tiden - Jag möblerar om mitt rum en gång i månaden .:P Då vet vi vart det kommer ifrån :P

Det är äckligt hur allt det är sant, fast jag har aldrig varit otrogen och kommer antagligen aldrig vara det.



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad roligt att du la in denna speciellt då jag också är tvilling :)



Nu har du blivit utmanad av mig också! :)

http://becoolsodapop.blogg.se/2009/april/utmanad-av-hanna.html

2009-04-26 @ 22:17:02
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Haha jo mycket stämmer verkligen in på mig med :)

Vilket datum fyller du ? :)

2009-04-26 @ 23:11:43
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0