What are you afraid of ?



They are shiny, sharp and sterile but scarier than any monster or spooky image...NEEDLES. The sight of blood makes you queasy. You don't trust yourself with sharp objects. As a child, you cried when you had to go to the doctor. You would help anyone in need at any cost...as long as you don't have to donate blood. You have many vises but IV drug use is not one of them!


Gjorde testet på facebook, vad jag är rädd för. Fick värsta chocken när jag såg resultatet. Hur fan kan facebook veta att jag är livrädd för sprutor liksom ?
Allt som står är exakt sant, riktigt läskigt. Är livrädd för sprutor och fan heller att jag någonsin tänker donera blod.

PS. Jag gjorde bilden så liten så möjligt så att jag slipper se den, mår illa av att se sånt

Kommentarer
Postat av: Brorsan

Ge blod, rädda liv.



Det tar typ 10 min. Gör verkligen inte ont, lovar. Och om du är snäll så bjuder jag dig på en tiolott som tack för hjälpen!



Välkommen till blodtappen vid Skanstull, nyrenoverat och fräsht!



Hälsningar



Brorsan

2009-04-24 @ 00:35:09
Postat av: Emelie med sonen Lukas

Äsch vårt blod är förgiftat right? =D

2009-04-24 @ 00:52:27
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0