Call me alive but I feel dead

JAG LEVER !!! :D knappt .Det var INGEN rolig dag måste jag säga, eller okej den kunde ha varit värre. Men jag helt seriöst var sekunder från att spy, så nervös och helt förstörd var jag .
Men den värsta delen var nog att eftersom jag töntigt nog vandrade omkring ensam och inte pratade med någon, fick jag värsta abstinensen, jag måste prata ni vet, det är liksom min grej .

Tillslut gick jag fram till tre personer och sa " Hej, jag är ledsen men jag måste säga något till er för jag måste få prata, jag har inte pratat på 2 timmar och jag börjar får abstinens här"
Dom ba "okeeej??"

Tillslut så bangade jag på att gå runt där ensam, eftersom mitt första semenarium inte började fören kl 3 så åkte jag först in till stan och åt mat med Becca och sen åkte jag en snabbis till farsta centrum och köpte Michaelas födelsedagspresent. (jag hon fyllde år i mars men jag vill ge henne en BRA present så jag väntade tills jag hade mycket pengar :P ) Och så köpte jag 3 filmer för 199 kr, foundation, mascars och makeup remover.



Nu ska jag gömma mig  i mitt rum och i min lilla egna värld och titta på förhäxad tils att lägenheten bombaderas av människor som ska på höstens första styrelsemöte hära .

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vilka roliga presenter :D du vet att jag också fyller år sen va hahah :P

2009-08-24 @ 18:54:19
Postat av: Maria

det är luugnt jag har allt under kontroll hjärtat :)

2009-08-24 @ 19:33:22
URL: http://apitutde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0