can't keep up with the turnovers

Vilken helt sjuk kväll måste jag säga. Rolig men sjuk .
Skulle ju egentligen läsa hela dagen och kvällen imorgon men min brorsa tvingade med mig till tatueringsmässan istället, vilket var...underhållande .
Massa stora människor med en massa tatueringar som antagligen skulle kunna krossa mig som en fluga om jag ens rörde dom.
Så jag gick runt och bad om ursäkt hela kvällen, så fort jag råkade gå in i någon :P

Det slutade med att brorsan blev utslängd, så jag och Eddie drog, of course, till Chaplins för att göra Jennie sällskap . efter X antal för många öl åkte jag äntligen hem och la mig.


Nej nu till lokalen för att P L U G G A .våga ringa mig eller nått nu, låt mig vara annars kommer jag inte vara gillad i skolan imorgon .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0