filmer från spökrundan


Här är två klipp från spökrundan i fredags natt. Man ser typ ingeting men man hör en massa . Så jävla roligt .
Första klippet är när vi går förbi Sofia som är "the ring" tjejen och hon skrämmer livet ur mig.
Andra är när vi kommer till Max, han är en fullkomligt galen clown som kidnappar ett av barnen.


Jag är typ den enda man hör men det var typ bara jag som pratade, försökte göra barnen orädda .



HAHA
"jag vill bara säga en sak.."
(viskar) "det är hon på riktigt"


HAHA fan vad jag skrattade när jag såg filmen första gången och hörde det .


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Sköna dialekter ni har alltså :D

2009-08-03 @ 00:27:23
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0