shoot me now

Snacka om att jag är sjukt nervös, skjut mig nu liksom innan jag hinner göra bort mig totalt imorgon i skolan.
Hur i helvete ska jag ta mig igenom morgondagen ? Jag är urdålig på att träffa nya människor, speciellt när man känner sig tvungen att prata med någon liksom.

jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte.

Kan ingen följa med mig ? annars kommer jag och mina musikhörlurar gifta oss imorgon och jag kommer att bli en mest mobbade människan i skolan .

Jag orkar inte hitta en ny vän, det tog 3 år att få den relationen jag fick till min Underbara Michaela, jag vill inte hitta en ny bästa vän . Ska hålla mig borta från människor .

Kommentarer
Postat av: M

Men söto då <3

2009-08-25 @ 21:33:41
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0