A trip down memory lane

Genom åren så har jag sparat en himla massa saker från mitt liv. saker som jag har lagt i en speciell påse i garderoben. Den är ganska överflödig nu och eftersom jag idag haft det sjukt tråkigt, bestämde jag mig för att ta mig en titt i påsen. Och snacka om att man hittade helt sjuka saker.
Hittade mina gamla dagböcker som är så humoristiska . Sitter och skrattar för mig själv.
Tänkte dela med mig med ett par höjdare;

Det bästa är att på ena sidan står det typ; "jag hatar henne så jävla jävla mycket, kommer aldrig bli vän med henne igen" På sidan bredvid står det" vi är vänner igen". HAHA those were the days.
Samma sak med killar. " Jag älskar honom så det gör ont" bla bla bla sånt skitsnack. och på sidan bredvid står det "tycker inte om honom längre, jag trode jag gjorde det men det gör jag inte" HAHA jag kan vara så rolig  :D

Hade även skrivit ett framtida meddelande till mig själv. Det stod " om jag läser det här någon gång i framtiden så ska du bara veta att..." HAHA jag kallar idag framtiden eftersom jag skrev det där för typ 4 år sedan.

Var värsta tönten när jag var yngre: typ 2005 eller 2006 står det om hur min pappa köpte pizza till alla men jag tyckte inte om PIzza så jag blev skit sur. Han hade sagt till mig att värma upp maten från gårdagen i såna fall och då har jag skrivit att jag är så jävla arg på honom och jag tänker inte prata med honom!! HAHA för att jag inte ville ha Pizza . Snälla varför var det ingen som sköt mig när sånt hände på den tiden ? !....


Så jävla kul att läsa gamla dagböcker . Ska nog börja skriva dagbok igen alltså, det är roligt att titta tillbaka på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0