another day at the library

okej så jag vill så gäärna gå hem just nu. Sitter fortfarande i skolans bibliotek. Har varit i skolan i exakt TIO TIMMAR nu. så mycket pluggade jag aldrgi SAMMANLAGT i gymnasiumet. Jag och Michaela körde vår egna lilla variant :P Allt i sista minuten ni vet .

Men det har varit ganska trevligt idag faktiskt, det är mysigt att sitta i biblioteket och man får en himla massa gjort. Fast jag är fortfarande inte klaar. Ska tillbaka hit imorgon igen, fast först ska jag ta sovmorgon så typ vid tre ska jag rulla in hit igen . Och sen ska jag banne mig skicka in hemtentan imorgon kväll, inga undantag .

Nej nu ska jag leta reda på Emma och Nina som har försvunnit :O

Kommentarer
Postat av: M

sista minuten är bra grejer :) det är då allting blir som bäst

2009-12-02 @ 21:38:26
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0