dan före doppardan

Dan före julafton och helt klart att man är ute i sista sekunden med att köpa de sista julklapparna, det är så det ska vara :) .
Nu ska jag först ta mig in till gamla stan och möta Michaela och ta oss en titt på julmarknaden och sen in till ruschen inne i stan. You got to love it .
Sen måste jag hem och börja laga köttbullar eftersom jag och min pappa har en liten tävling vem som gör godast :) Under alla år har han gjort dom godaste, jag hade då aldrig försökt men förra året gav jag mig in i leken och ägde hans köttbullar totalt . Dom var seriöst riktigt äckliga. Så vi får se vem som vinner i år, han lät ganska självsäker på telefon så jag är lite rädd...:P :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0