Don't dream it's over

Hemma från jobbet men ska snart kila. Ska möta mamma i stan för vi ska titta på bröllopsduellen :D
Älskar Anne hataway så den är helt perfekt.
Är helt slut i kroppen så jag borde egentligen vila men natten är ung och livet är kort så nu ska jag fan rycka upp mig :D

Dagen har varit ganska okej även fast jag har jobbat, har delat ut eniro i hela Gröndal så om du bor där och har fått en så är det jag som har lagt den där :D
Husen är Gröndal är så frukstansvärt coola och unika och utsikten över mälaren is to die for. Skulle inte banga på att bo dära, det finns ett hus som jag har sagt att det är galet snyggt varje gång vi åkte förbi det, vilket var typ 15 gånger :P

Adios so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0