Everyday is a sunday evening

Har haft fultt upp idag. Först skola sen möte jag mamsen så åkte vi till polisstationen för att göra ett nytt pass till mig, annars kommer jag ju inte iväg till London och så kan vi inte ha det.
Fy fan vilken irriterande snubbe, jag tyckte inte om "poliskillen" som skulle "hjälpa" mig. Inte undra på att han sitter och gör pass till människor han kan väll inte få något bättre jobb med sin jävla personlighet.
Mitt pass hade gått ut så jag tog med mig mamma men hennes leg har också gått ut så vi fick inte göra passet ! han vägrade hjälpa oss så jag fick ringa pappa på jobbet så fick han komma och dit för att godkänna att jag är den jag är.
HELT SERIÖST!?
 HAHA det bästa var att vi kom till samma snubbe sen när pappa hade kommit och jag var så jävla irriterad så jag var tvungen att säga något.
"räcker det här med legitamation för dig? Nu har du hela familjen samlad" Han var helt tyst den jäveln.
Och det är inte ofta jag blir riktigt irriterad på människor som jag blev på honom . han kan ju inte ha några vänner,
dem måste väll säkert visa leg innan dem träffar honom och det måste vara GILTIGT, kom ihåg det!

Sen gick mamma och jag till HM och köpte ett vitt linne och en väst som jag äälskar, ska lägga upp en bild om jag bara kan hitta kameran, den är spårlöst försvunnen, som allt annat just nu.

Sen åkte vi till stadsbibiloteket, ska låna Hitlers självbiografi Mein Kampf till projektarbetet men såklart så ska alla vara utlånade så nu står jag i kö.
Sen åt vi på McDonalds och sen åkte jag hem .


Vilken dag vilken dag

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men det ska ju räcka med att du visar legitimation? Var hade du ditt unga dam? =P

2009-01-15 @ 22:26:30
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0