Myspys och drama

Pizza, film och massa godis kallar jag en lyckad fredagskväll med en bästa vän.

På tal om bästa vänner så ringde ett annat hjärta i mitt liv idag som har en massa jävla problem, men hon valde att inte rniga mig fören det var för sent, så nu sitter ännu en vän i skiten. En på psyket och den andra på ett behandlingshem. Så du skulle bara våga lämna mig du också Michaela.

Det hjälper inte riktigt mig i vardagen att veta att två av mina bästa vänner mår jätte dåligt och det finns inget jag kan göra för att hjälp dem. De behöver som sagt proffesionell hjälp, inte mitt specialområde precis.

Är inte poängen med att vara bästa vänner att man ska berätta för en när man mår dåligt och inte efter man har gjort något dumt. Mina så kallade bästa vänner säger alltid att dem inte vill oroa mig med sina problem så därför säger dem aldrig nått till mig men fattar dem inte att jag blir mer orolig när jag vet att nått är fel men dem pratar inte med mig?!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0