snodd lista

Man måste ju nästan ta den här listan, hittar den överallt och jag tänker bara på vad jag skulle skriva så jag måste göra den också :D


1. Jag har insett att min senaste kyss var... antagligen den sista från honom...
2. Jag lyssnar på... mina vänner och musik of course
3. Jag pratar... en aning för mycket kanske, men jag ser det som charmigt :D
4. Jag älskar/tycker om... Min familj och ONE TREE HILL
5. Min bästa vän är... Michaela och några till...
6. Min första riktiga kyss var.... något som jag inte minns :P
7. Jag avskyr när folk frågar... "Varför gör du på detta vis ?"
8. Kärlek är... överskattat
9. Någonstans, tänker någon på... mig? (a)
10. Jag kommer aldrig... förstå mig på människor som inte gillar One tree hill
11. Jag är hemligt förälskad i... Austin Nichols :P annars ingen real person
12. Sist jag grät var... nyårsafton
13. Min mobiltelefon är... en ekonomiskt nedgång
14. När jag vaknar på morgonen... vill jag verkligen verkligen sova vidare
15. Innan jag går och lägger mig... kidnappar jag en av katterna till sängen :D
16. Just nu tänker jag på... om jag ska titta på ett till förhäxadavsnitt
17. Bebisar är... inget jag vill ha på ett tag
18. Idag ska jag... snart gå och lägga mig...
19. Ikväll ska jag... se på förhäxad
20. I morgon kommer jag... vänta på att stockholmshemsnubbar ska komma
21. Jag vill verkligen vara... på en öde ö med inga bekymmer

Kommentarer
Postat av: Anonym

bebisar... suger?

2009-01-16 @ 12:47:15
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0