The day I come to fear the most

Halleluljah min mobil funkar igen:D:D
Har varit utan den i en hel vecka och 2 dagar, är inte det imponerane ?Trodde ni någonsin att jag skulle överleva en vecka utan mobil ? Men det gjorde jag minsan :D och det var ganska skönt att vara utan en mobil om jag ska vara ärlig, ingen ringde en, man fick lugn och ro.
Men jag suktade efter att få skriva mess, vilket jag nyss gjorde till Michaela bara för att jag kan skicka :D

För övrigt så kom jag nyss hem från skolan, sitter och väntar på att oth och GG ska ha laddats klart så att jag kan se de nya avsnitten. Är mest sugen på OTH, vet att jag kommer att ÄLSKA det här avsnittet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0