they're in a better place now

Fy fan va sorgligt
Fick precis reda på att mina kusiners hund dog i måndags, Poppe.
Han var 9´½  år. Personligen så tycke jag inte så mycket om honom men man hade ändå växt upp med honom.
Tycker så jävla synd om kusinerna och faster, de gick igenom samma sak som jag gjorde med Emil, fast Emil fick dö hemma, de tog Poppe till vetrinären.

När mamma och jag läste mailet som faster hade skrivit så kom tårarna, lite för poppe men mest för att jag kände smärtan från när Emil dog igen. 
Man ska inte ha djur för när dem dör så krossas hela ens hjärta. 

 R.I.P hjärtat

Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Usch, hatar när djur dör :(

2009-01-28 @ 19:47:33
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0