All around the town

Idag har jag varit i full gång, fast den enda jag ville var att ligga i sängen hela dagen, är galet trött.
Var först på jobbtorget på förmiddagen och sen kom jag hem och hade tänkt ligga och titta på desperate housewives hela dagen. Men nej då ville Alexandra att jag skulle följa med henne till gullmars och Globen. Jag är inge bra på att säga nej, så jag följde med henne dit och sen åkte vi till Högdalen och åt lite mat och sen snabbt till Melle för att spela kort, fast vi spelade aldrig kort :P

Nu är jag fortfarande lika trött som jag har varit hela dagen men ska ända göra mig iordning och ta mig till Fridhemsplan med Alex, Sofia och Dennis för en liten utekväll. Som sagt jag är dålig på att säga nej så nu äre bara att resa sig upp och gå om 35 minuter .

Hoppas ni får en lite biggare kväll än jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0