Back from the Island .

Så var man hemma från en underbar helg på Öland. Vilket jävla mysigt ställe alltså, kan inte fatta att jag inte har varit där förut :P  Vi har ätit god mat, dansat och sjungit till Schalger på harrys, spelat discobowling, spelat badminton, spelat kort , vinkat till kamerorna på torget och haft dökul .
Tälta är dessutom dömysigt och hela Brogholm är som en liten by, efter en dag hittar jag överallt och vet vart allt ligger. HAHA skulle gå på prommenad och försöka hitta Hemköp för jag ville ha Cola, jag tänkte att det inte kan vara så långt från torget liksom. Gick och gick och tillslut såg jag inget mindre än NETTO för fan . Har blåmärken efter att jag och Sofia har slagt varandra . Ni vet, när man ser en nettopåse så får man slå någon annan...Vi har ju inte netto i Sthlm längre så det får bli jyskpåsar hära :D

Men men ska titta på desperate housewifes nu och äta cheeseballz :D
Massa bilder kommer typ i natt när kusinen har lagt upp och skickat till mig. Sjuka bilder finns det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0