Öland pictures del 2



Frukost


utanför tältet lekte och pratade vi



Min Kusin och hennes kusin lekte :P :D



ett av husen dära som ser ut som lilla villakulla



Inne i rödakorset/secondhand affären



Min brorsa lånade sofias kamera och gick på djurgården- Kalamar i Kalmar



Brorsan



Jag utanför tältet



Vi, eller dom spelade kort och lekte med sprutgrädden



Jag satt alltid i bakluckan, mycket bekvämare :)



Sofias brorsa gjorde en gräddbakelse på hennes hand.



Vägen till toaletterna



Vi körde lite discobowling :)



Jag med mitt, såklart grööna klot :)



De fula och obekväma boxlingskorna på såklart .



Inne på Harrys med den goaste ölen någonsin



Dansade gjorde vi hela kvällen också .



Sen kom det kändisar och en shalgershow



Parteej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0