Public enemies

Okej, ett litet inlägg, sen ska jag ställa ifrån mig datan -
Jag är ju galet irriterad att vi åker till Slandö idag, för public enemies går premiär idag och jag trodde inte att jag skulle hinna se den. MEEN, såg på sf.se att filmen går först kl 14.00 !! vilket betyder att jag skulle kunna hinna...
Filmen är 2 timmar och 20 minuter, vilket betyder att den slutar 20 över fyra. pendeltåget går 20 i fem från centralen, alltså har jag då 20 min på mig att ta mig från bion till centralen.

Så vad säger ni om min plan ? Någon som vill hänga med på bio ? Det är en fullkomligt vattensäker plan, förutom att jag inte riktigt har packat klart än och det är 20minuterstrafik på Skarpnäckslinjen...men jag viiiiiiill så gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0