Raindrops falling on my head

Det här regnet är ju helt insane. När vi  till hemköp så var det sol, jag har en vit kjol på mig och ett linne, nothing more .
handlar i X antal minuter, kommer ut och det spöregnar och sen kommer det ett jävla stormväder. Jag älskar regn, älskar att gå i det och allt som kommer med det men det här var ju bara löjligt. Jag blev nästan rädd, grus flög i luften, trädgrenan i ansiktet och vatten blåste överallt.
Men det var faktiskt roligt, ME LOVE RAIN . Fast om Sofia och jag hade gått tillsamman så hade vi nog skrattat, men ensamma blev det lite obehagligt .
HAHA tur att jag inte hade ett vitt linne på mig, kjolen var helt igenosynlig .:P

Både mamma och pappa ringde typ 5 gånger var för att kolla att jag var okej, jag känner mig så omtyckt:)

P.S Nu äre sol igen :) Helt stört väder vi har nu för tiden .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0