uppdate 5 -you and me collides

okej ett snabbt inlägg innan jag måste springa ut innan alla börjar leta efter mig .
Allting är underbart och helt galet . Vi hade en lek igår som spårade ur lite eftersom jag personligen är en av dom mest tävlingsinriktade människorna som finns, och värsta förloraren. Jag stod och skrek och överreagerade kanske en aning, men barnen hade roligt åt mig  i alla fall .

By 1 och By 3 har slagit ihop sig mot min by, dom känner att vi är lite för mycket konkurrens för dom så dom måste slå ihop sig för att kunna ta oss.

Idag är det både popvornrace och färgkana PLUS att min älskade kusin kommer ut idag . JEEEEEJ .

Om det är någon som har ett bra bus man kan köra mot by 1, please tell me . Dom snodde vår portal i natt och la toapapper över ett ledartält . töntar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0