För jag har tagit studenten !!

Fy fan vilken fullkomligt gaalen dag , fast helt helt underbar ändå .
har njutit av varje sekund och alskar varje sekund. Fast jag har inte riktigt hunnit tänka förens nu, när jag sitter på sängen och jag tänka efter och tänka på dagen som gått , minut för minut .

Har inte ens hunnit gråtra, what's up with that ?!

Är helt slut just nu, vill soova. Borde egentligen kanske ha gått på slutskivan ( Gul jacka kanske man hade kunnat få söta på dära ) men jag hade nog inte pallat, är helt död- Och 200 spänn är det fan inte värt det att gå på en efterfest liksom med en skola som jag inte ens gillar .

Tänkte börja inatt med Michaelas överaskning men jag tror jag väntar tills imorgon när mitt huvud är normalt, It's gonna be great :)


PS. förlåt Alex för att jag sparakade dig i huvudet :( Men nu ser du ut som harry Potter och han har ganska sexig ;)





galet mycket mer bilder kommer :)

PS : jag har filmat som fan . Alla videosar kommer upp på bloggen Count on it :)

Kommentarer
Postat av: M

Vi är bäst ;D



<3

2009-06-11 @ 13:09:46
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0