It's getting hot outside

Lite dålig med uppdateringen känner jag. Men jag har faktiskt inte varit vid datorn, hur mycket jag än vill vara med min kära nya dator. Jennie och jag har varit ute på äventyr liksom.

Kvällen började på nivå med henne och Markus och slutade i någon lägenhet i Fridhemsplan på efterfest :)
Däckade i loftsängen runt 4 och vaknade upp med en rolig huvudvärk ;)

Sen tog jag och Jennie en tripp till Märsta för att hämta all hennes packning som hon lämnat hos sitt ex .
SOOOLIGT vare, jävligt varmt. Köpte en stor colaflaska som vi döpte till "flaskan" unikt, right ?
Han följde med oss ända till Märsta där vi dumpade honom på trottoaren för han smakade äckligt :(

Tog en Pizza och åkte sen hem för att nu precis spelat kort med pappa och Sussie och nu ska vi titta på en film med cola och choklad :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0