Can it get any worse ?

första dagen i skola, så får man ögoninflammation. fy fan va hemskt.
Jag hade kunnat gå om jag inte hade haft linser, men jag kan inte ha linserna på mig när jag har ögoninflammation och utan dem så är jag blind, så det fick vara att va hemma.

Men jag var tvungen att åka till skanstull och köpa linsvätska på synoptik eftersom jag inte hade någon kvar och jag var tvungen att ta av mig linserna. Det gör ont som fan, det rinner och jag kan inte blinka för då gör det skit ont.

Veckan börjar bra .
Men jag har hunnit börjat se på Gossip girl säsong 1 som jag köpte. Har även sett de senaste one tree hill, gossip girl och 90210 avsnitten som jag har missat. One tree hill avsnittet är officiellt ett av mina all time favorites

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0