happy brithday to you

Vaknade av ett mess från brodern min där han i stort sett undrade om jag kunde hjälpa honom köpa en födelsedagspresent åt mamma. Första gången på typ 6 år som han köper en present till mamma, han håller på att växa upp :) .

Hela dagen har varit helt fullspäckad . Gick till skolan, åkte hem, råstädade hela lägenheter och dumpade saker i sopprummet och förrådet. Möblerade om lite . Min present till mamma liksom :D
Sen snabbt som fan in till skanstull igen för att möta bror och sen hem till skarpnäck igen för att ha gruppen, och sen in till medis för att äta middag med mamma, morfar och bror.

Är helt dööd nu när jag sitter i sängen med en kopp te och beredd att se fool's gold .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0