Jag hatar att jag älskar dig

Jag visste att jag inte ville komma hem från London, inte för att det är så underbart dära utanför att här faller allting isär.
Alla drama har hänt här i Sverige medan jag har varit i London .
Min bästa vän är tydligen helt förstörd och är inte inne på banan att bli bättre och det finns inget jag kan göra åt saken för jag får varken tag i henne eller har ens hört av henne .

Det känns som om det är försent nu, hon är den enda som kan hjälpa sig själv och hon har gett upp. Det är väll bara en tidsfråga tills hon kommer att dör om hon inte skaffar hjälp.

Har ingen aning om varför jag skriver om det på bloggen men det känns skönt att bara skriva och om denna vän får för sig att titta in min blogg så kanske hon kan banka vett i sitt eget huvud eller något

jag hatar verkligen attjag älskar dig för om du försvinner så är det jag som kommer att vara den som är förstörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0