tired of being sorry

Jag är så jävla besviken på så jävla många människor . Det jobbiga är inte när man är arg eller iriterad på någon, utan att vara besviken på en människa och på hur den människan är -
Det är inte så jävla svårt att vara en bra människa, man är helt enkelt bara inte självisk. Men det finns ett antal människor i den här stora stygga världen som inte klarar av att göra den lätta saken.
Nej, jag måste må dåligt över att de är besvikande människor, speciellt när man trodde mer om dem.

Vad är poängen att vara en bra människa om man inte får ett skit tillbaka ?
jag ska sluta vara det, jag ska bara sluta så ska ni få se exakt hur det känns för jag är trött på att alltid vara den som får skiten bara för att jag är den enda som agerar.

Kommentarer
Postat av: jennie

låter inge roligt maria!

man ska tydligen vara som man själv vill bli bemött på. men vem fan är det?...känns verkligen att man itne får respons på de man gör!..



Juste, jag har kommit på va vi kan göa på kursen. ta hand om dig=)

2009-03-31 @ 11:10:07
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0