You wouldn't dare

Det hemskaste någonsin har hänt. Min mamma försöker ta min dator ifrån mig. Hon anser att det är hennes dator bara för att hon betalde för den för 5 eller 6 år sen. Men helt seriöst den här datorn är min, den har mitt namn på den, den luktar Maria den skriker mitt namn. Hon skulle bara våga ta den ifrån mig.
Hon vet inte ens hur man hanterar den, den är väldigt speciell, den accepterar bara vissa människor som sitter vid den. Den gillar inte alla och den gillar definitivt inte min mamma.

Jag skulle kanske överväga att ta den bärbara som mamma använder om det gick att titta på film på den men det går inte och det går inte att ladda ner, så jag kan inte då se One tree hill. Jag skulle helt enkelt vara tvungen att ta livet av mig om hon tog mig dator.

Så det är de senaste nyheterna. Håller på att vänta på att OTH och GG ska laddas ner så att man kan ta en titt på dem. Men först vänner och mat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0