Always and almost forever



God I love One tree hill . Ett helt galet underbart avnsitt, vet inte var jag ska ta vägen.

För att citera Lucas Scott " Finally"
Dagen man har väntat på sen första avnsittet i första säsongen, dagen då Peyton och Lucas gifter sig.
Idag såg jag en glimt av den serie som jag förälskade mig i .

Älskar hur dem i stort sett skrattade sig igenom hela bröloppet och det Halet sa om Lucas och Peyton var urgulligt.

Nathan: Whatever I said before Lindsey's wedding, just go with that
Lucas: God you suck at this

Haley: You look beautiful Brooke
Brooke: Hotter than Julians skanky Brookealike, right ?
.................
Brooke :RIGHT ?!
Haley: yeah totally
Lucas: right
Nathan: absoulutley

HAHA fan va jag skrattade. och det fanns mer såna hysteriskt roliga ögonblick. Love it <3

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Haha skrattade också i den scenen :D

2009-05-13 @ 09:08:12
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0