Big Brother is watching Sweden

Tänkte bara slänga in ett inlägg innan jag däckar .
Gick ner till Tigris eller va fan det kallas nu för tiden, och tog en öl och en cider med Hanna innan vi gick upp till mig för att titta på europvision song contest .
Jeeej för Sverige liksom. Det är nog första gången vi blir uppropade så tidigt av de 10 finalisterna :D

ÄR galet trött men ska försöka hålla mig vaken tills Hanna är redo att gå hem. Ett glas cola till kan jag nog få i mig i sällskap med Big Brother från 2001 . :D

Kommentarer
Postat av: Emelie med sonen Lukas

HAHA jag har inte sätt den (A) men lilleman brukar slockna runt 10 typ "peppar peppar ta i trä" så vi kan ju börja kika runt 9 så får jag se lite film i fred i af ;) hihhihi vilken dag har du tid? =D JAG HAR FÖR MKT FRITID! Shit alltså!

2009-05-12 @ 23:44:56
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0