Första maj

Jag är helt slutkörd . Det är fan inte lätt att vara igång 3 dagar i rad och ikväll så vill Jennie få ut mig igen till Chaplins eller nått sånt . Vete fan om jag pallar det, men åt andra sidan så är man bara ung en gång så varför inte?  :)

Igår så demonstrerade vi hela dagen och sen upp till expen för att dricka en öl och sen till hubbes för intaliensk middag och mera dricka. Sen åkte vi till Skavesta eller skavasta eller nått för att Mimmi och Nicole skulle byta om till efterfesten .
Sen till södra teatern för vänsterns första maj fest .

Jag har inga ord för det Jennie gjorde igår men låt mig säga att jag har bilderna i huvudet och kommer att ha mardrömmar om det föralltid .

Men kvällen var ganska lyckad iaf,  jag menar det var lite segt i början men den slutade bra :) :P
En underbar första maj var det iaf







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0