I've seen that ray of light

Det har blivit så få inlägg på sistonde men jag känner mig så oinspirerad
Here are some good news, svenskatalet gick galet bra idag, nu har jag bara ett prov kvar på måndag och en bok att läsa and then I'm all good to graduate .
Inga mer prov att råplugga till, I'm done .
fantastikskt säger jag bara :D

Dagen har faktiskt spenderats i sängen framför datan med typ 5 st 90210avsnitt :)
När dom avsnitten snart är slut är det dags att ta mig an the OC, säsong 1 :)

Men nu, ska jag helt seriöst sova och fortsätta drömma mina underbara dagdrömmar :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar:Jaa de ska vara tsm i hela säsong 3 och det är säkert,de kommer hålla ihop hela säsongen och ÄNTLIGEN säger jag då :D

En hel säsong med deras kärlek verkligen genom hela,YAY :D

Jaa klart dom ska,de ska vara tillsammans förevigt ofcourse :D

2009-05-20 @ 00:45:53
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0