Jag trodde hon skulle döda mig .

HAHA dom har viedeoarna är så jävla roliga . Det är galet.
På annorlundakursen i påskas så försökte Jag, Nike och Jennie sova när en annan tjej, Rebeca, plötsigt sätter sig upp och stirrar på oss, i sömnen.
jag har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Ni hör nog mig när jag skriker "mamma" ," jag trodde hon skulle döda mig" och andra saker. Och Jennie bara skrattar åt mig :P :O

Lite pinsamt är det men det är lätt något att skratta åt :)

Dom är så värda att titta på . Då får ni se mig in my finest hour :P :D



Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHAHAH!!! jag älskar verkligen den!!!<3

2009-05-27 @ 14:26:40
URL: http://skrattefnatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0