Last years wishes, are this years apologies

Råkade glömma att blogga, har liksom haft fullt upp :P

Provet gick helt okej med tankte på hur lite jag hade pluggat..:P Så är lite stolt över mig:) Nu är det INGA prov kvar. Ska bara läsa 250 sidor ut engelskaboken imorgon. piece of cake :)

Fick tre av de film filmerna på home entertainment idag. Dom jag inte fick var Twilight och Bolt :O De filmer som jag mest ville ha :O

Men jag fick Sharkwater, Body of lies och Brides war idag :) Mamma, jag och Disa tittade precis klart på Sharkwater, grät lika mycket andra gången .

Kommentarer
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

skönt med inga prov kvar :D

2009-05-26 @ 17:53:46
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0