you live like you're afraid to die .

Tänkte slänga in ett inlägg nu innan bloggsystemet tydligen stängs av vid 12 .
Inte mycket att säga men gör väl ett försök :)

Ska till tandläkaren imorgon :O ska borra vilket inte är farligt det är bara bedövningsprutan som jag inte är riktigt vän med .
Sen ska jag klämma in lite träning där emellan, har tappat stinget lite grann känner jag .
Sen på kvällen ska jag ut med Nina och Emma, vi kan behöva lite alcohol i våra liv. Kaanske på någon spelning med kusinen innan också, vi får se.
Och juste en soppkväll ska vi klämma in där emellan också med Unga örnar, personligen tycker jag inte om soppa men vi kan säkert undvika att äta det :)

fullt ös med andra ord :)

Juste, såg bröllopsfotografen ikväll också, den var gullig . Fast äntligen midsommar var tio gånger bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0