I can't stand another second

NU har jag kommit hem efter en helt sjukt jobbig dag men NIO TIMMMARS av STRÄCK pluggande .
Det började på skolan bibiliotek kl 1 idag och slutade kl 12 hemma hos Nina och Emma i RISSNE ! !
Hur i helevte kom jag dit liksom, haha, det är faktiskt en lång historia .

Det tog nio timmar att svara på TRE frågor och exakt kl 12 skickade vi in våra arbeten, eller okej jag vet inte om Nina fortfarande sitter och klurar på sitt, det gjorde hon i alla fall när jag tog sista tunnelbanan från dem .

Mitt huvud håller på att explodera, tänker inte tänka på skolan fören...imorgon kl 4 då vi har semenarium, men EFTER det så är det inge mer pluggande fören typ söndag eller nått :)

Nu blire Las vegas och leverpastejmackor . God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0