kan inte stoppa mig, kan inte hitta mig, kan inte vet vart jag är

Kan någon hindra mig ? jag är helt besatt av fuji.se's hemsida. Håller på att beställa typ 500 foton för tillfället .
Fösöker få mig själv att vänta tills nästa månad att göra det och istället beställa en fotobok som jag ska ge till fadern .

Har även råkat köpa 3 filmer till idag, vilket faktiskt inte var meningen. Men det är affären i Farstas fel. Det är 3 filmer för 199 kr och det är ju liksom galet billigt, så vad ska man göra ?
Filmerna jag köpte var 2 fast and 2 furious, tretton och stolthet och fördom .

Stolthet och fördom köpte jag mest bara för att jag vet att Michaela hatar den :) den får mig att tänka på hennes charm :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0