skansen

Halv nio kommer mamma in och frågar när jag ska gå upp, jag får panik och tror att jag har försovit mig eftersom jag ska ta tunnelbanan som går 57. 09.57 that is, men dum som jag är trodde jag att jag skulle ta den som gick 08.57 .
Precis innan jag ska gå hemirfrån inser jag att jag har tagit fel på tiden .
Jösses vad jag kan vara jobbig ibland .
Har precis sett klart sista avsnittet av säsong 3 av Förhäxad, ni vet när Prue där, lika sorgligt varje gång .


Nu ska jag bege mig av till Skansen med människorna från klassen för att göra en uppgift. Det kommer att bli dömysigt, vi har matsäck med oss och varm choklad och ska bara ha allmänt trevligt :)



Jag älskar skansen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0