Speak of the devil

Måste berätta det sjukaste och coolaste som hände när jag var nere hos min pappa nyss och spelade kort med honom och Sussie .

okej, korta verisonen:
Vi spelar vårt gamla vanliga spel, liverpool och jag har lagt ner mina kort på bordet men det har inte dem andra två .
Jag har ett kort kvar på handen, spader 5 .
Jag säger " Sussie, hoppas du går ut med dina kort så att pappa får lite poäng"
"du vill säkert ha det här kortet jag sitter på"
....Det är min tur....jag tar upp ett kort...hjärter 5...dilemma...ska jag lägga spader eller hjärter fem?.....går på instinkterna och lägger det kortet jag från början satt på, spader fem....Sussie tar upp kortet och säger " hur kunde du veta det ?" Hon går ut med ALLA sina kort . När man talar om trollen liksom :O ...
Hur stor är chansen att kortet jag sitter på verkligen är det kortet som Sussie behövde och att jag verkligen la spadern och inte hjärtern .

Liverpool fungerar på ett sjukt sätt ibland. ett flertal gånger har jag bara tänkt på ett kort som jag verkligen verkligen vill ha och POFF när det är min tur så får jag exakt det kortet . jösses .

Snacka om att pappa blev irriterad . Vi upprepade att det var coolt medan pappa upprepade att det INTE var coolt, nej det var antingen ett sammanträffande eller irriterande .


HAHA detta är roliga saker måste jag säga .
Ett perfekt avslut på en kväll .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0