Londons filminköp

Köpte 17 filmer och en seriebox i London för mindre än tusen kronor. Det ni ;)

I am Legend, Batman Begins, Dear John, In the land of women, Awake, Hoodwinked, miss secret agent, the lake house, two weeks notice, the parent trap, Medan du sov, Jack, The grudge 1 och 2, Jumanji, table for three, the last kiss och 90210 säsong 1.

 

De feta har jag letat efter i Sverige sjukt länge men finns int så blev hysteriskt glad när jag hittade dem i London. Plus att table for three är en av mina favoritfilmer och den fanns verkligen inte i Sverige.

 

Medan du sov hade jag tänkt beställa från typ USA för typ 200 kr, kostade 5 pund i London. Nice.

 

90210 kostar ca 400 i Sverige, jag köpte den för 180 kr. Score.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0