irritation på högsta nivå .

Okej tänkte bara skriva ner det här nu när jag fortfarande är sjukt irriterad .

-> Vi planerade att vi skulle gå en halvtimme tidigare från skolan i Tumba för att hinna med bussen som gick 40 för att hinna med pendeln som gick 52 .

-> Nej då vill dom två andra att vår "chef" ska skjutsa oss till tågstationen istället, jag säger; nej vi tar bussen.

-> Men det slutar med att han skjutsar oss ändå och självklart så missar vi tåget.

-> Måste vänta 30 minuter tills nästa tåg, har ingen laddning på mobilen så det blir ingen musik .

-> Kommer till centralen, Skarpnäcktåget går inte fast det står att det ska göra det. Vi åker till gulmars och tänker att där kan vi byta. Kan kan vi men skarpnäck går inte fören om 26 fucking minuter.

Ni kan föreställa er hur irriterad jag var vid det ögonblicket och tvingar mamma att ringa taxi i såna fall för jag ska hem.

-> Tänkte att jag går och kolla bussarna för att se om dom kanske går. Mamma står kvar på perrongen av någon anledning.

-> Det står att bussen går om TVÅ minuter. ringer mamma, det tar såklart evigheter för henne att ta sig upp för en lite rulltrappa.

-> Jag tänker ;" jag tar bussen oavsett" Hon kommer gåendes, jag skriker;"spring". Hon hinner till bussen och säger slutligen till mig" Gör aldrig så igen Maria, gör bara aldrig så igen."

SKJUUUT MIG FÖR JAG PALLAR INTE IRRITATIONEN.
om folk bara hade lyssnat på mig och tagit den fucking bussen så hade inget av det där hänt och alla hade varit nöjda och glada . shit .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0