microstudie .

Det går sjukt segt med bloggande nu för tiden men har inte riktigt tiden eller kreativiteten till att blogga .
Just nu är jag bara tröött och vill sova men måste antagligen sitta hela natten och skriva på mikrostudien som ska in imorgon klockan 3. Jag vet vad ni kommer säga, att jag får skylla mig själv att vi började så sent men jag jobbar så sjukt mycket bättre under press och stress så det här kommer gå skitbra :)

För övrigt så kunde vi inte skriva i måndags för det hände en liten klantig olycka så vi spenderade någon timme på sjukhuset, men allt fungerar ungefär för mig nu. Tänker inte säga vad som hände eller vad som råkade gå ur led för det är en smula pinsamt så vi lämnar det sådär :) .

Nu tillbaka till  mikrostudien och kaffet som Nina håller på att göra mig .
Svart Kaffe, hela natten , ja tack .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0