first of january

Vetefan vad det är som händer med mina bloggskills, orkar inte ta mig in på datan och skriva något underhållande .
Anyways så var nyårsafton helt okej faktiskt, inte så misslyckat som jag hade förväntat mig, lite för mycket alcohol, lite tårar, förfrysning, sliskiga snobbar och lite tjafs men en himla massa kärlek :) Kvällen slutade med Robin Hood hemma i Rissne :)
Bilder kommer när Nina känner för att lägga upp dom :)

Har inte mått så himla bra idag men till Skarpnäck tog jag mig tillslut men min kära Michaela i släphag :) Helt underbar dag med henne har det varit . just like the good old days.
Nu ska vi titta på ett förhäxadavsnitt och sedan somna med en dösöt hund i sängen och en livrädd katt under sängen :)

Kommentarer
Postat av: M

söta katten

2010-01-02 @ 18:16:36
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0