Higher .

Kvällen igår på Fridays var väldigt trevlig, förutom delen då jag står och väntar på ett halvtimmes försenat tåg bara för att SL älskar att göra livet så mycket svårare för en . Irriterande .

Men nu till roligare saker . Gissa vem jag, Nina och Lisa såg när vi satt och drack våra öl runt tolvslaget på Fridays på stureplan ? Joo ingen annan än Erik Grönwall !! eller ska man säga IdolErik ?
Jag såg inte så mycket av honom, för han stod utanför Fridays på sidan av Fridays. Men Nina var på hugget och kastade sig över bordet och knackade på rutan, både hon och Lisa vinkade gulligt till honom medan jag tröck mig mot väggen för att inte synas :P
Kände att det hade varit lite mobbat om vi hade fotat, vi var ju tvunga att behärska oss, men lite kul var det att se honom, speciellt när den sista låten man lyssnade på innan man tog av sig hörlurarna var "higher" .

Ibland blig man överaskad :)


Kommentarer
Postat av: Natthakan

Ha en bra kväll!

2010-01-28 @ 19:49:11
URL: http://lauas.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker du om blogg.se's nya design?

Kommentera gärna det på min blogg :)

2010-01-28 @ 20:07:33
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0