tisdag

Hade skrivit ett fint och realtivt långt inlägg men råkade stänga ner fliken, irriterande som jag är så nu pallar jag inte skriva så mycket, ska titta på Las Vegas som jag och Emil för övrigt har börjat ta oss igenom nu när one tree hills alla säsonger är slut.

Var inne i stan med Emma idag, letade efter födelsedagspresent till Emil och till henne i smyg.

Beställde två presenter till Emil från cdon.com som är världens bästa sommarrea plus två sjukt bra filmer till mig själv såklart. Har ju inte beställt därifrån på typ 4 månader nu :O

Den oändliga historien och V for vendetta kommer hem någon dag i veckan :D


Kommentarer
Postat av: Alanronja

Hi, cool site. What CMS is it?

2012-08-20 @ 12:21:50
URL: http://alanronja.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0