K r i s t i a n s t a d .

Anlänt i Kristianstad någonstans i Skåne .

Helt imponerande att jag lyckades ta mig hela vägen från sthlm, till hässleholm, och sen hitta biljetförsäljare till tåget till kristianstad. Är jag bra eller är jag bra ? :)

Helt underbart skönt att få vara med min favorit människa i hela världen igen, det har gått för lång tid .

 

Har spelat the sims, sovit lite, gått till M:s skola, Ica och Netto och nu vi ska äta :)

Ikväll det blir film med brieost, cola, riesen och piggeling  :)


Fast en smula tragiskt att jag redan längtar hem . I alla fall hem till vissa personer .

juste, i den här delen av Sverige är snön fullkomligt borta. Våren har redan kommit hit. Lite läskigt med tanke på hur mycket snö det är i Stockholm .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0