bad bad monday

Helt omotiverad att blogga but here goes .

Var i skolan idag. Var lite taggad för seminiariumet eftersom jag och Emil hade kommit på värsta bra svaret till min diskussionsfråga. men tror ni inte att bussjäveln är sen så jag blir sen. Kommer in 3 minuter över nio och då har min gruppkamrat redan tagit sig firheten och börjat utan mig och alla diskuterade random saker så jag fick inte säga mitt fantastiska svar. Tack för den, men men så kan det gå. tur att vi inte får betyg på det vi säger där inne på semiariumerna iaf.

Så dagen har inte varit alltför bra. but that will all change. Klockan tre får jag gå till ica och hämta mitt paket som anlänt med kläder från HM. roliiiigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0