bad karma ?

Går inte så bra med bloggningen men har inte riktigt orkat med att blogga. dock har jag haft mycket att säga.

Men först vill jag nämna att världens verkar ha något emot mig idag. har nog inte varit så här irriterad på sjukt länge. Har jag verkligen sån här dålig karma?En bil skulle lika gärna ha kunnat köra på mig och jag hade nog varit mindre irriterad .

1. tittade på fel dag på busstidstabellen så vi satt i 20 min i onödan och väntade.
2. skrev ut 15 onödiga sidor i skolan som jag trodde jag hade tappat bort som vi sedan hittade i mitt block
3. visade sig att de 100 sidor jag koperiade från en kurslitteratur förra veckan som jag trodde vi skulle läsa och ha till uppgiften, domn behövde vi inte alls.
4. eftersom vår fråga handlade om en att sociologisk brud som det står om i kompendium 1 som fanns att köpa på harrys för god know how much money.
4. fast Harry är ju stängt på söndagar så den kunde vi inte springa och köpa.
5. så hade slösat 100 kr på att kopiera sidor som vi lika gärna kan slänga plus att man då åkt till sklan helt i onödan för det finnsa inget att göra hära.

Så jag sitter och slänger papper omkring mig och är fruktansvärt irriterad. But all is not lost. Tog mig samman och försökte logga in på en dator.

6. testade att starta ungefär 4 olika datorer, ingen ville förutom en den fjärde.

hittade boken som kompendiumet är baserat på. den fanns på dagslån, börjar se ljuset!!

7. första kopieringsmaskinen fungerade inte
8. andra kopieringsmaskinen stängde av sig själv och började uppdatera sig så fick vänta ett tag på att kopiera.

Men nu äntligen har jag slutat vara irriterad eftersom jag har fått Emil att läsa mina kopierade sidor åt mig.
Så nu kan jag sitta och vara smått irriterad över att jag har 100 sidor av ingeting liggandes i mitt block och att alla andra grupper kan använda sig av dom. Men även gotta mig i att dom har typ 50 sidor att läsa medan våra sidor är endast 13 sidor .



Kommentarer
Postat av: fia

hahahahahahahahahahahahahahahaha

2010-10-10 @ 17:13:18
URL: http://fiamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0