uppdate

Ojoj, glömde helt och totalt bort bloggen, det har varit en låååång helg.
En ännu längre dag har det varit, sitter i skolan med Emil och skriver klart min individuella uppsats som ska vara inne imorgon klockan tio, Började idag, blir klar idag. Har ju fan ingen dator så jag kunde inte plugga på hela helgen eftersom påsken måste komma och FÖRSTÖRA. Men jag är alldeles alldeles strax klar, vi är svinhungriga så vi måste åka hem och äta så snart som möjligt.

Juste en nyhet är kanske att jag färgade håret i lördags så nu är man blond:P. Fast det blev lite för ljust så jag ska tillbaka till frisören på torsdag så ska han göra det liite mörkare och så. Så det blir säkert bra. Ska lägga in en bild så snaaart jag få tag i en dator en längre tid.


Det bästa är ändå att One tree hill, 90210 och Gossip girl har börjat igen fast det värsta är nog att det bara är 3 avsnitt kvar av one tree hill sen är det SLUT, FINITO, NADA, NOOO MOOOORE. Sorgligt. jag vill inte var med då, ska gå ut i skogen då och stanna dära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0